Fiat Bravo II generacji to udane auto, nie da się tego ukryć. Auto pojawiło się w polskich salonach 21 kwietnia 2007 roku, można je było nabyć z kilkoma wersjami benzynowymi i wysokoprężnymi, na uwagę tutaj zasługą dwie z wyżej wymienionych, silnik benzynowy o pojemności 1.4litra i mocy aż 150KM oraz wysokoprężna jednostka o pojemności 2.0 litrów i mocy 165KM. Obie jednostki to rzędowe, czterocylindrowe i turbodoładowane motory.
Aby bardziej usportowione Bravo II uwidoczniło swój pazur, warto było dokupić pakiet stylizacyjny "Sport" w którego skład wchodziły m. in. aluminiowe obręcze o średnicy 17", a la kubełkowe fotele, nakładki na pedały i elektroniczna szpera.
Bravo II generacji to także dobry wybór dla przeciętnej polskiej rodziny, nadwozie typu hatchback występujące tylko w odmianie pięciodrzwiowej jest przestronne i praktyczne. Jedynie wysocy pasażerowie będą narzekać na niedobór miejsca na tylnej kanapie.
Ceny używanych modeli Bravo zaczynają się od 25tys i ciągle spadają, minusem Fiata jest bardzo szybka utrata wartości co okazuje się plusem przy zakupie auta z drugiej ręki.
Podsumowując, moim zdaniem Fiat Bravo jest wart uwagi i zakupu a slogan "Bravo dla kierowcy" jest zasadny, gdy sprawimy sobie właśnie takie autot.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz